رئال صفر– اتلتیکو یک ؛ لشگر بی خاصیت میلیارد دلاری/

 رئال صفر– اتلتیکو یک ؛ لشگر بی خاصیت میلیارد دلاری

فاصله رئال مادرید با صدرنشینان لالیگا به پنج امتیاز رسید. آنها یک بر صفر در خانه خود به اتلتیکو مادرید باختند. این اولین باری بود که اتلتیکو در دربی مادرید در لالیگا از سال 1999 تاکنون پیروز می‌شد.

رئال قصد داشت انتقام شکست فینال جام حذفی فصل گذشته را از اتلتیکو بگیرد اما اتلتی در دیداری پربرخورد و البته جذاب رئال را در سانتیاگو برنابئو برد.

تنها گل بازی را دیه‌گو کاستا زد. در دقیقه 11 بود که آنخل دی‌ماریا در نیمه خودی توپ را از دست داد. توپ را فیلیپه لوییز از او گرفت، به کوکه سپرد و پاس عالی کوکه با ضربه دقیق کاستا همراه شد و دروازه دیه‌گو لوپس باز شد.

تیاگو سپس موقعیتی عالی داشت تا با ضربه سر دروازه رئال را باز کند که ضربه او دقیق نبود.

لوپس در اواخر نیمه اول واکنشی عالی داشت و نگذاشت میراندا و کاستا دروازه‌اش را باز کنند. او البته در این میان با پایش ضربه‌ای هم به کاستا زد که باعث درگیری لفظی شدید این دو بازیکن با هم شد.

گرث بیل و لوکا مودریچ در نیمه دوم به میدان آمدند تا روند بازی را عوض کنند اما رئال در یک‌سوم پایانی زمین مشکل داشت و اتلتیکو هم با تلاش‌های فراوان آردا توران و کاستا برای رئال دردسر می‌ساخت.

کاستا روی یک ضدحمله صاحب موقعیتی تک به تک شد اما ضربه‌اش خوب نبود و لوپس توپ را دفع کرد. در یک ضدحمله دیگر هم توپ پس از رفت و برگشت به کوکه رسید و ضربه دقیق او با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و بازگشت. یک بار هم شوت تیاگو با سایش به تیر دروازه رئال به بیرون رفت.

آلوارو موراتا، بازیکن محبوب هواداران رئال در دقایق پایانی به زمین آمد و یک بار ضربه قیچی او را تیبو کورتوا برگرداند و یک بار هم روی تلاش بنزما او صاحب موقعیتی عالی شد که کورتوا با بستن زاویه نگذاشت ضربه او وارد دروازه شود.

به این ترتیب اتلتیکو با 7 برد از 7 بازی در رده دوم است و رئال 5 امتیاز کمتر از آنها دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 مهر 1392برچسب:, | 11:23 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح